Meghan Markle i Harry prekidaju saradnju s tablodima: Nećemo biti ekonomska valuta za clickbait

VIŠE NEĆE DAVATI IZJAVE

136

Princ Harry i njegova supruga Meghan Markle donijeli su odluku da prekinu sve dogovore sa četiri najveća tabloida u Ujedinjenom Kraljevstvu. Oni su odlučili da za Daily Mail, Daily Mirror, The Sun i Daily Exspress više neće davati izjave.

U saopćenju za javnost bračni par je kazao kako vjeruje da je slobodna štampa kamen temeljac svake demokratske zemlje, ali da oni ne žele biti dio clickbaita i iskrivljenih informacija.

Par je imao velikih problema s britanskim medijima koji su loše pisali o Meghan. Princ Harry je opisao izvještaje o njegovoj supruzi kao “rasističke”.

“Ovom odlukom ne želimo izbjeći kritike, ne želimo cenzurisati tačno izvještavanje. Mediji imaju pravo pisati i imati mišljenje, bilo ono dobro ili loše, o vojvodi i vojvotkinji od Sussexa, ali ne može biti temeljeno na lažima. Ne želimo biti nešto što je valuta ekonomije clickbaita”, stoji u pismu.

Nakon šokantne najave bračnog para početkom ove godine da planiraju odstupiti od svojih službenih dužnosti kao radni članovi kraljevske porodice, nekoliko britanskih tabloida povećalo je fokus na Meghan nazvavši ovaj potez “Megxit”. Neki su je optuživali da je princa Harryja učinila smiješnim.

Harry i Meghan također su uništili tradicionalan način odnosa kraljevske porodice s novinarima. Par također vodi pravni postupak protiv tri tabloida. Podsjećamo, Meghan Markle je u oktobru prošle godine tužila Daily Mail zbog toga što su objavili sadržaj pisma koje je poslala svom ocu, a prvo saslušanje zakazano je za petak. Nekoliko dana kasnije princ Harry tužio je vlasnike časopisa The Sun i Daily Mirror zbog navodnog hakiranja njegove govorne pošte.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime